Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Penat nya hari ni ==

Assalamualaikum.
Hai korang, sekarang dah pukul 3:44A.M and yeahhh i still wake up. Aku tunggu family aku, sekarang ni mesti ayah aku tengah drive lepas tuh ibu ngan adik aku mesti tidur :D Cepat la sampai, rindu dah ni. Hihi. Okay, hari ni satu hari tak duduk diamm. Sampai sekarang, kaki ni apasal asyik nak goyang je? Haha, abaikan.

So, pagipagi datang sch girls je yang ada. Boys 5 orang je. Yang lain pergi futsal, cemerlang lah tu. Okay then melepak je laa kan mulamula tuh. Time cikgu bio masuk, tetiba dia suruh calon pengawas pergi amek kedatangan. Fine, aku pergi dengan Dayana and Fatin. Satu sekolah kitorang pusing, dan hampir semua kelas yang aku pergi mesti aku kene gelak, apasal? Baca ni,

*****
Tok tok tok,
Me: Assalamualaikum. Cikgu nak amek kedatangan.
Pupils: Blablabla *bilangan yang datang hari ni.
Me: Oh. Semalam?
Pupils: Bhahahahahaha XD 
Me: Berapa semalam? *Eh shit gelak pulak haii. 
Pupils: Semalam ramai datang, 
Me: Yela berapa? 
Pupils still laughing.
Fatin: Eh, kelmarin la tyha.
Me: Oh KELMARIN.
Pupils: Fuyohh KELMARIN naa dia, ore luor ni.
Me: Err,
Pupils; Kelmarin yang datang blablabla..
Me: Terimakasih cikgu.
*****

Boleh dikatakan 10 kelas jugak ahh aku tersasul. Eh, kuajak ah. K fine aku tanak pergi lepas ni. Merajuk.

Lepas tuh, tolong ustazah pek kismis dekat surau bilik guru, then bawak pulak pergi bilik disiplin, lepas tuh pek lagi kismis untuk chinese while fatin and dayana semua pek dalam plastik and blablabla untuk form5&6 solat hajat. Banyak wehh, memey penat ahh. Sampai balik. Tak pat upah pungg :< haha. Ikhlas.


Then, balik terus get ready pergi KBMall! Pizza Hut+Coolblog=Biul ==' Thats ols.

Balik je ruma terus buat cupcakes, ada orang tempah. Ingat kan nak cuti hujung minggu ni. Tapi malangnya, aku kene redha yang 'Tiada Hari Tanpa Cupcake' untuk aku. So, kene bekerja keras :DFighting!
So, thats ol! Bye guys <3



No comments: