Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



My Cupcakes Doodle.

Assalamualaikum.
Firstly Alhamdulillah sebab hanya dalam masa seminggu me and Kaq Nani dah jual 1000++ cupcakes, and 99%   me myself yang kene decorate. Tangan kanan ni dah macam parkinson dah asyik memulas pipe ising. Haha, okay saya memang bangga gila dengan diri saya. Ekhem, jeles lettew adik aku nanti. Haha.

Secondly, aku nak bebel pasal orang yang kutuk cupcakes aku. Alaaa, kan aku dah cakap cupcakes aku memang buruk. Menang tak lawa, ehh aku ni budak sekolah lagi laa. Bukan serius cupcakes seller pun. Ergh, sakit hati la. And lagi satu, kalau korang tanak beli, tolong jangan sakitkan hati aku dengan cakap. " Eh shomel la tapi kalau aku tak lalu nak makan" ehh wadehel la luu. Bikin gua panas je. Lu tanak beli pi jauhjauh, jangan dekat aku. Aku allergic dengan orangorang macam ni. Rasa nak bagi kaki. Kayy maafkan saya, emosi melebihi had :D Kayy cukup bebel.

Thirdly, hari tuh ibu cakap takleh balik raya aku kena raya sorangsorang. Patah hati remukremuk macan kena gilis treler 30 tayar. Ada ke? wtv. Okay, aku menangis. Shahrol dan Abel jadi tempat aku tunjukkan ketidakpuashatian aku. Terima kasih. Tapi, tadi masa aku tengah pipe ising tetiba ibu call and. Ekhem, dia cakap macam tade papee je. Aku ni buat okay je, okay. haha, lepas tuh dengan bahagia nya ibu cakap. Ibu balik Kelantan esuk! Yeay yeay yeay , jerit aku ala ala nyanyi lagu Chris Brown :D So, aku sangat tidak sabar tunggu hari jumaat ni. Ohh rindu nya adik lelaki aku, AUSHH! Adik perempuan? err, rindu la jugak. Sikit je tau mok :D muehihi.

Haha, so tenguk ah gambar yang ada ni. Tapi tak banyak sebab yelaa. Aku yang buat, aku yang snap. So nak cepat tak sempat nak snap. Ni je yang mampu aku tunjuk. Nahhhhh.












Gambar ni Random. Malas dah nak tulis. Bye!

No comments: