Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Busy and Stress.

Me busing with my cupcakes business.





Saya, baru mula buat semua ni 2 hari so saya punya cupcakes memang tidak sehebat macikmacik kakaqkakaq yang sememangnya serius dalam bidang ni. Saya buat semuanya mengikut kreativiti sendiri, saya tidak menghadir kan diri kemanamana kelas. 

So, Jangan kutuk cupcakes saya buruk Y.Y Saya baru buat untuk dijual DUA KALI, DUA KALI,DUA KALI. Okay, selepas ini saya akan lebih maju lagi. 

Sesiapa yang sudah membeli terima kasih T.T Saya hargai sangat, sesiapa yang tak suka. Tolong jangan burukburukkan saya. Saya tak cari pasal dengan anda. Tolong jangan jatuhkan semangat saya yang sememangnya berkobarkobar ni.

Itu sahaja untuk hari ni. Oh ya ada lagi. 


ANGAH LINDA, You make me cry. Thankyou sebab buat aku celes, sakit hati, geram, ahhhh nak bunuh diri sebab kau berseronok di sana tanpa aku T.T Wuuu~wuu~ sampai hati kau. Dah blahh takpayah pujuk, tolong la siapa nyanyikan lagu 'Sampaikan la salam cintaku pada nyaa~ Mekasehhh!'

Cukup besar dan cukup merah menandakan aku betulbetul KECIWAAAAA wehhh. Lagi satu,

IBU, tolong la balik sini raya haji. Anakmu ni dah rindu tahap cipan berjoget dangdut dah. Tolong laaa balik sini. Kalau tak along lari rumah, haa tenguk ahhh. Nak balik ke tanak? Haaa balik tau T.T

Cukup la tekanan aku dilepaskan ibarat melepaskan batuk ditangga. Ahh sudah aku merepek. Ksalamm!

2 comments:

zaty zull said...

teringin pulak tengok cipan berdangdut -_-'
tak tau lagi, tiket bas habis,sekarang ni kiteorang tengah usahakan beli tiket bas tambahan.
doadoakan adelah ye? huhu~

Tyha Zul said...

haha, ibu telefon dah. Balik laaa wehh. hihi, jumpa hari jumaat!