Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Kayy cukup.

Post ni, aku tulis dengan perasaan sedih geram marah kecewa dan sewaktu dengannya.



Kayy, kalau ni yang dia nak. Aku takkan online, mungkin untuk jangka masa yang panjang.
Dia tak faham, dia tak tahu. Aku sedih. Ahh sudahlah, dia tak perlu tahu.

Rindu semakin buat aku sedih, aku sedih bila tenguk kawankawan aku dekat sana. Aku rindu. 
Masa cepat la berlalu untuk aku, aku dah penat bersabar. 
Harihari aku memberontak, aku tahu aku tengah exam. Tapi buku, letak tepi. Ahh biakan.

Dengan perasaan aku macam ni, masih ada yang buat aku sakit hati.Cuba jaga sikit perasaan aku,
Aku mudah terasa, aku tak sekuat dulu. Aku sensitif sejak jauh dari keluarga and kawankawan.
Cuba faham. 

Pasal video aku dekat facebook, aku tahu lepas ni ramai yang akan kutuk,jeling,ngumpat,ejek.
Sukahati korang, aku tak suruh. 
Korang yang menambahkan dosa mata mulut teling korang.Korang cemburu.Aku tahu,
Aku sedia untuk semua tuh, 

Jelas dan nyata video tuh untuk kawankawan aku dekat KL, siapa suruh kau dengar? Kau yang nak kan.
Okay, aku tak kisah kau tenguk. 
Tapi jangan salahkan orang bila perasaan menyampah dan meluat tibatiba muncul, kau yang cari nahas tenguk video tuh. Aku tak suruh. Diulangi, aku tak suruh.

Penat aku menangis, penat jugak aku nak tahan perasaan aku and senyum.
Tapi, takde yang dapat buat aku betulbetul happy. Maaf. Terima kasih kepada yang mencuba.
Anda dihargai. Cukup sampai sini. Panjang umur, update lagi. Salam sayang, tyha.

No comments: