Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



My day without sadness ;>

Assalamualaikum ;>
*Me guna 'Saya'* :D


Seperti biasa, dah tengah malam baru saya update belog kan. So, hari ni saya tak sedih lansung. Lansung takde perasaan sedih yang menghantui jiwa XD Alhamdulillah, dah dua hari saya badmood lastlast tuhan bagi saya hari yang sangat menggenbirakan. Cehh ayat skema. Lalala.

So, hari ni pagipagi dah kena kejut dengan kaq nani, kitorang breakfast dekat KB. Jauhnyaa nak breakfast.haha, Okay then balik tuh kaq nani bawak me pergi Smiling Orchid beli barangbarang buat cupcakes ;> Omaigeee, saya sangat eksaited gila babeng, lagilagi cup tuh warna pink. hihi.

Lepastu saya balik, Mimi tinggal saya. so saya tak pergi rumah Syima, dorang ber-BBQ. Tapi saya lansung tak kesah. Betul, saya tak merajuk pun. Haha, saya rasa macam 'oh its okay, duk rumah hari ni pun macam best je' So saya tak marah dorang.

Okay, tadi saya add Nadzmi balik. Lalalala~ Dia bagi saya link video lawak. Saya gelak sampai sakit perut sakit usus sakit pipi sakit otak haha k over. Tettttttttttttttttt-

Lepas tuh lepas tu, comment dengan abang solehan and abang fahmi. Dorang ni sweet couple betul.hihi, jokejoke. Esuk JomHeboh yay! Haha, kitorang gaduh sal Jom Heboh la tadi. hewhewhew.

Saya asyik cakap lepas tuh je kan? haha,kayy then, Syera pergi post video saya dekat wall dia. Kawan dia tenguk, saya malu gila babeng T.T Tapi dorang kejam tak bagi delete. Takpe, aku ingat. harharhar. Saya kenal Farhan. saya kenal Haziq, eh dorang kelakar gila wehh. Sakit pipi gelak non-stop.

So thats all, just wanna says that guysss ;> hihi.
 

No comments: