Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Party party! #2

Assalamualaikum semua ;>
Sebelum saya mula tulis ni. saya nak cakap yang saya addict dengan Paparazzi by Greyson Chance :D HAHAHA, kayy tade sape kesah kan? Wtv, suara dia unik. Cool. Kayy tu je.. tukar siaran.

Hari ni sambut Birthday Party Ain ;> So, saya buatkan dia blueberry muffin! Hihi, saya kan dah pandai memasak sekarang. tak percaya. You can see it here, CLICK LAH. :> Kagum tak? hahahahaha. So, let the pictures tell the stories of what happen today.

Kek ni kaq nani yang buat, but aku yang decorate ;> Omey takkk? hihi,


Semalam buat cupcakes, hari ni muffin. Muffin pun still boleh decorate kan? hihi.

So, this is the birthday girl ;)







Saya sangat malas malam ni. Saya malas nak edit gambargambar, so tatap lah gambar yang paling jujur dari camera digital ni.Saya juga malas nak taip caption untuk setiap gambar, saya nak tidur. Esuk mungkin saya ada lebih semangat ;> Hope so. Okay then, Muchloves! 





No comments: