Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Sabar tyha,

Assalamualaikum.
Hai korang, dah tengahtengah malam ni rasa nak update blog. Tadi malas, hmm. Ekcelli ah, mood tak berapa nak baik beberapa hari ni. Yealah, since dompet kena sorok hari tuh, huru hara sikit mood ni. So, esuk aku baru start cuti deepavali. Korang seronok ah cuti lama ;'< sobs sobs, aku? Nextweek sambung exam. lahaii, malas.

Aku kan, rindu sangat dekat KL. Aku frust sangat bila aku kena tunggu cuti sekolah baru boleh balik. Raya haji pun tak ley nak balik. Tak sempat, exam tak habis habis. Sesungguhnya amatlah kuajak bila cikgu buat exam selang seli sampai 9 Nov. Apalah salahnya habis kan terus? Kejamnya dunia T.T

Sekarang aku dah manfaatkan gitar yang ayah bagi dengan sebaikbaiknya. Aku dah boleh main 'banyak' lagu. Banyak tuh banyak lah jugak bagi beginner kan :'> hihi. So, dont worry ayah. Your daughter ni kan terer, sikit hari lagi kenelah upgrade guitar electric yeaa. muehihi.

Ahh, aku tengah sedih nak nangis sebenar-benarnya, tapi aku tak tahu nak lepas macamana. Acano ni? Blog lah jadi mangsa. Tapi, aku kalau dah menaip ni tangan aku nak taip yang 'hahahihihuhuhoho' je. Ehh, aku tengah sedih laaaaaaaaaa T.T tsk tsk tsk,

Tekanan tekanan. Kesian po, aku asyik badmud je text dia. soryy po. Ilebchuu bro, 

Aku rindu kawan kawan aku. Dah, better aku tido. Aku tak nak nangis dah, brutal kan hihi.


MyLove by Westlife- Friends, hear this song and you'll know how much imissyou guys ;'>

No comments: