Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Post di malam raya,

Assalamualaikum,
Hai awak semua, mesti ramai yang sibuk memasak kan malam malam raya ni. Tenguk kita, relaks goyang kaki je, tahutahu esuk makanan sampai. Eh, tak seronok ah camni, tak raya macam nak raya lansung. Dah, nextyear jangan nak catering lagi. Enough.

So, esuk kitorang beraya dekat Rantau Panjang thats mean, rumah Pasir Mas takde orang. So, jangan datang rumah. Har har har,

Nampaknya, ni kali pertama raya saya tanpa Lynda ;'< tsk tsk tsk. Kalau dekat KL, pagipagi lepas sembahyang raya saya naik rumah nenek lepas tuh chaww pergi naik rumah lynd and lepak tepi tangga tenguk lembu sambil kesian dekat lembulembu tuh. Pastu nampak ahh mukamuka geng geng kat bawah tuh pastu jerit. Weh weh tunggu bawah blok. Hahaha, angah. Kau jangan sedih tenguk lembu sorangsorang tau ;'3

Esuk saya nak berazam nak pakai baju raya saya yang merah tuh. Tapii...

tetiba terfikir, tak ke mati aku kalau kene tanduk dengan lembu esuk? So, esuk pakai baju.. ah belum di fikirkan lagi. Korang korang? Tak yah jawab la, aku tak dengar pun. haha, joke.

So, disini saya nak wish.


Tapi, dalam hati saya ada perasan sedih bila tak dapat beraya dengan..

Ini.
Juga ini..

Dan ini,

Saya rindu mereka ;'> Sobsobsobs. Sampai sini sahaja, beriang ria raya lah esuk. Minta maaf diatas silap dan salah,saya sayang semua yang sayang saya. Selamat Malam dan ingat, jangan pakai baju merah :D Bye!


   



No comments: