Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



Busy Week.

Hai Assalamualaikum :>
*gigitepal* so, korang semua dah cuti sekolah eh? Amboii, melampau. Aku sekolah lagi. Kayy berlagak ahh ngan aku kannn, takpe aku sabar aku sabar :> *genggam penumbok* hehehe. Okay, so minggu ni aku busy -_-

Banyak cupcakes, tak sempat online...

Hari ni, hari Khamis. Pulangkan buku, Kursus pengawas. Tahun depan aku pakai baju biru :> Ekhem.

Shoo, takde apa nak cakap. Just, tak sabar nak tunggu cuti sch ;> 
Nak jumpa My Cuyaaaaaaaa! Michuu~ hihik. Misi diet. Lalala. *mata pandang atas goyang kepala

Oh ya, saya baru je dapat berita gembira, Nahh.  Tenguktenguk! *eksaited*
Okay, kalau menang Alhamdulillah :>


So, itu sahaja untuk hari ini. Saya sayang awak i68. hihi mengada, Bye readers!

No comments: