Nur Fatihah Binti Zulkifli Mohamad,16
Future Pilotfighter , InsyaAllah ;>



The Sister's

What the fish is TheSister's? Okay, meh nak bagitahu. TheSister's tuh kitorang laaa. hihi. Nama group kitorang. Alaa, taya ah kecoh. Ahh kau jeles kan? Okay, aku sayang TheSister's. Yea, aku anggap dorang semua macam adik beradik aku. Thats why aku bagi TheSisters ;> Nama tuh aku bagi aku bagi! haha, kayy stop.

TheSister's ada sepuluh orang Me, Dayana, Fatin, Mimi, Pqah, Syima, Tqah, Shaa, Faa and Farah. Kitorang satu kelas, duduk dekat dekat and tengah tengah kelas tuh kitorang conquer. Haha, Dayana Me and Fatin yang paling gila camera dalam group ni, so jangan pelik kalau asyikasyik gambar kitorang. muehehe ;> 

Kepada sesiapa yang cakap kitorang gedik kitorang poyo kitorang perasan kitorang berlagak kitorang bajet kitorang ahhh kitorang semuaa laa kan, tak apa. Kitorang tahu korang jeles, kayy shadap tyha. Ada orang tengah menyampah baca blog kau ni, haha. Chill la wehhhhhh ^^v

So, hari Sabtu before exam. Kitorang ada class Account, yang aku gembar gembur kan bahawa aku malas nak pergi tuh. haha, yang tu laaa kan. Aku pergi, lepas tuh kitorang terus pergi rumah Syima sebab mama dia buat daging bakar untuk kitorangg. Hari tuh kitorang lunch dekat ruma Syima, sewonokkkk! Haha, serious.

Kitorang buat video pastu delete buat delete buat buat delete delete :D Macam ayat aku dekat facebook yang kaqtyra suka ajuk. 'Aku delete kau add aku delete delete kau add add aku delete delete delete kau add add add' Hikhok aku lari topik. 

Kitorang makan dekat pangkin belakang rumah Syima, then kitorang snap snap. Oh ruma Syima memang ohsemmm wehh. Pokok sana pokok sini, baru la aku rasa suasana kampung kan ;) Kayy nah tenguk keceriaan aku yang eksaited melampaulampau. Kayy shadap and see.

 So, ni lah halaman belakang. Tuh laa pangkin tempat kitorang nak makan :D
Cakk! kitorang dah mula, haha. Laptop 1 Malaysia. Wohoo, kau ado? haha.
Menu;Tomyam ,Daging bakar and Sambal Telur ;) Simple but Sedap sangat!
Sesungguhnya mereka sangat eksaited :D Yess, aku berjaya letak pic ni, haha.
Itu lah papa and mama Syima. dan saya ;>  Masa ni kan semua dah habis makan, dorang tambah dua kali wooo.
 Tapi saya yang tak tambah ni yang habis palinggg lambat. Kenapa kenapaaaaa? Okay, kesian saya kay. Kesian!

Lepas makan kan, kitorang makan macammacam buah yang ada dekat pokok dekat rumah Syima, muahahahahah.Then kitorang snapsnap, tapi malas nak upload dalam post yang sama. Banyak ahh ty panjang, penat nak scroll. Haha. takpe, hari ni aku nak post dua kali. Eh belog aku suka aku lah :D So, to be continued..

No comments: